Gyakran ismételt kérdések

Az online vásárolt termékeket (amennyiben nincs nyoma a használatnak) természetesen egyszerűen és kényelmesen kicserélheted más méretre vagy levásárolhatod más termékre. Készpénz visszafizetése nem lehetséges.

Amennyiben egy áru a szállítás során megsérül, úgy azt a szállító felé haladéktalanul jelezned kell és tőle jegyzőkönyv felvételét kell kérned, hogy a kár érvényesíthető legyen.  Cégünk nem vállal felelősséget a harmadik fél esetleges vétkes magatartásáért.

A rendelés visszaigazolása után a raktáron lévő termékek szállítása rendszerint 3-5 munkanapot vesz igénybe. Amennyiben ezen a határidőn belül nem érkezik meg a megrendelt termék, vagy a szállításról nem kaptál megerősítő üzenetet, kérlek fordulj szervizcsoportunkhoz a shop@beehoki.hu e-mail címen keresztül. 

Előfordulhatnak árkülönbségek, hiszen különböző helyi akciókat és különböző online akciókat hirdetünk.

Igen, amennyiben már regisztráltál nálunk, belépés után a Rendeléseim menüpont alatt meg tudod nézni az eddigi vásárlásaidat.

Külföldre is teljesítünk megrendeléseket, melyek szállítása a GLS futárszolgálattal történik egyedi árszabás alapján. Szállítás előtt mindenképpen keresünk telefonon vagy e-mailben, hogy megfelel-e neked a szállítási költség.

A megrendelt terméket a GLS futárszolgálattal szállítjuk házhoz. Amennyiben a termék raktáron van 3-5 munkanap.

Szállítás utánvéttel: 1.790,- Ft.

 

 Üzletünkben lehetőséged van kártyával illetve készpénzzel is fizetni.

A jégcsarnok elött szinte mindig találsz üres parkolóhelyet!